Söndag.

Sitter på jobbet och laddar lite för nästa vecka. Helgens inte ok- är väl att elementet är borta samt det mesta av golvet i sovrummet på grund att vattenläcka, det kommer därför springa massa hantverkare hos mig nästa vecka . Jag som hade några sovmorgnar jag nu kan kyssa hejdå nu.

Nästa vecka blir det skola måndag tom fredag, ska jobba ons natt och lördag dygnspass. På måndag och tors blir det ridning av hästar, plus nån till dag på lilla vita hästen. På fredag och ev söndag blir det tapetsering av vardagsrummet .

På tisdag kväll har jag en föreläsning jag vill gå på men får se om det hinns med, då det är mycket annat denna veckan vill jag hinna få in iaf 4 träningspass på gymmet någonstans :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback