Önskerubriker - del 1.

Har snott en lista på massa olika rubriker och som nummer 1 står "Min favorit serie",,
Hmm ja, har ju en hel jävla radda serier som jag kollar på, som jag följer mer eller mindre slaviskt. Men de som jag ändå kollar varena avsnitt på är Revenge, Gossip girl, 90210, Hart of Dixie , Arrow, American horror story, Suits.
Bäst av alla är helt klart American horror story, man sitter som ett litet barn med fyrkantiga ögon 43 minuter och när det är slut får man genast ångest för man vet att man måste vänta 7 dagar på nästa avsnitt.
 
Det är den perfekta blandingen av allt, det är läskigt, otäckt, spännande, hett, snygga människor, mycket handling (kanske därför man sitter med gapande mun stirrande för att inte missa nåt ;) )  Ja, den är så vriden och sne men så sjukt jävla bra.Har nån missat det så MÅSTE ni börja kolla på den.
 
 
 


 

 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback