Jag ska bli sambo.

Mycket kul händer både på lång och kort sikt. Bara det att det ramlar in lön imorgon gör ju att humöret hoppar upp en hel del pinnhål. Har jobbat massa förra månaden också så denna lönen tjänar man som en snickarjävel. Nice!
 
Imorgon kommer två superbrudar på besök. Vi tänkte dricka vin, snacka massa skit och skratta till vi får ont i magen. Det ser jag verkligen fram emot <3.
 
Har snygga hantverkare hemma, får nylagt golv i sovrummet. Ska få hjälp att tapetsera vardagsrummet i nästa vecka. Sen tänkte jag det är dags att visa upp mitt nya fina hem, eller prinsesspalatset som jag och malin kallar det, för ja hon och jag ska bli sambos från och med jul.
 
Min walk in closet kommer förvandlas till en affär när hon kommer med alla sina kläder också men vad gör det när jag bor med världens bästa tjej.
 

"Malin du ser ut som en musilm. Muslimer brukar också ha runt i ansiktet"
;)



Du och jag Sidekicken, du och jag! <3

2012-11-22 // 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback