Walk 500 miles.

Idag ska jag och min trofasta ludna best vandra oss igenom större delen av dagen. Eftersom jag är så jävla bra att fylla i min lönerapport (ej) hade jag lyckas göra fel denna månad, och varken arbetsledare eller någon av mina chefer får skriva om någonting på dem. Så vår första destination är jobbet. Sen ska vi på en intervju på ett jobb och skriva på anställningsbevis på ett annat. Sen ska vi vandra oss hela vägen tillbaka och hela kungsgatan för att lämna in mina lönepapper till cheferna så jag kan få lön nästa månad. :)

Tillbaka in till stan och boka släp, sen kl 15.30 drar jag och pappa iväg och hämtar min fina fina soffa :)


Om inte jag och ilona har stupat någonstans först vill säga .


Jajajaja ;)

2012-02-12 // 18:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback