Svar på Kommentar:

funderat på något sommarjobb än? :D


Kul med en kommentar, om man jämför med er andra tråkisar som bara läser utan synpunkter på någonting.

Men som svar på frågan kan man ju säga att det är lite knöl med sommarjobb som student. Jag får ju nu cirkus 8500 varje månad av Csn. Det får man inte under sommaren.

Jag har idag en timtjänst på Bemanningen, som bemannar vårdsidan i eskilstuna.  Så jag kommer jobba 75 alt 100 procent där. Om det blir natt eller dag vet jag inte än. Helst natt hoppas jag på.

Sen kommer min vanliga fasta anställning rulla på, en 50% tjänst som personlig assistent. Kommer dock ta ut två veckor semester i juni (för att kunna leva på sin semesterlön eftersom jag inte får csn då) sen kommer jag ta ut två veckor obetald semester i slutet av juli.

Sen genom en ny kontakt har jag ju nu eventuellt ett till jobb, en timtjänst. Men den verksamheten är mycket stängd under sommaren, så där kommer det antagligen bara bli enstaka tillfällen på. Men det gör mig ingenting, jag kommer redan jobba mellan 120-150 % hela sommaren. Och jag vill inte tacka nej till dem för mycket iochmed att den kontakten och tjänsten fortfarande är väldigt ny.

Så det blir en tuff sommar med mycket jobb. Men jag trivs väldigt bra på alla ställen, så det är nemas problemas :D



» jess

Herregud kvinna vad du ska jobba :)

2012-02-24 // 08:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback