Snart så!

Drygt 4 av 10.5 h avbetade arbets timmar idag. Sen blir det direkt iväg på fest. Igår var också en riktig heldag med ringklockan som ringde redan kl 06 och avslutades på stan vid 02. Lite sömn blir det nu tredje natten i rad men imorn ska jag lägga mig någonstans och inte röra en enda fena. Funderar på mat och dryck intravenöst och sätta dit en kateter så slipper man röra på sig alls imorn. Tänkte se till att bli redigt bakis också så jag inte blir rastlös efter sådär 15min .Jag vet hur jag blir och är jag inte alkoholsjuk så kan jag inte ligga/sitta still mer än en timme innan jag börjar fundera ut andra saker att göra i huvudet :p och eftersom jag sovit ca 7 h på två nätter nu och ska ränna ute inatt så ska jag inte springa runt och leka adhd apa imorgon. Tror jag ;)
Här är kvällens klänning , sjukt fin!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback