Pryd eller normal ?

En sak som jag har otroligt svårt för på gymmet, eller rättare sagt i omklädningsrummet på gymmet är alla dessa nakna kvinnor. Och nej jag står inte i duschen och glor och nej det är inte tjejer i min ålder utan det är kvinnor i 30-50 års åldern som är så totalt oblyga i deras nakenhet att jag blir generad i deras vägnar.
 
Det är samma visa varje gång man går in där. På tiden jag har hunnit gå på toaletten har jag hunnit se mer saker på andra än vad jag någonsin hittat på mig själv. Idag skulle jag byta om och grannen går för det första naken från duschen med handduken i handen. (bara där får jag dåliga vibbar) sedan ställer hon sig på sin handduk så där står hon under 2 minuters påklädning och flashar både det ena och det andra. Prova själva att börja med att sätta på er strumpor, inga smickrande scener.
 
En annan sak som stör mig otroligt är dessa gubbar (60+) som använder hallen till gymmet som omklädningsrum. (man kan se hallen från konditionsmaskinerna) så där står då gubbarna i bara kalsonger och byter om till deras vanliga kläder. Alltså, det är helt ok om de snyggaste killarna på gymmet står framför mitt löpband och visar upp sig. men är du 60 år eller äldre, har hud som hänger och slänger överallt. Gå in till ett omklädningsrum, snälla!
 
Jag är inte pryd , och jag skäms inte för min kropp eller att vara naken inför andra. Men jag tål inte att se fitta eller arsle var jag än kollar i ett omklädningsrum. Jag vill kunna byta om i lugn och ro utan att få mardrömmar. Så snälla använd era handdukar till att täcka er, en tutte hit eller dit kommer jag inte dö av men kommer jag se mer tantporr denna veckan kommer jag kräkas i papperskorgen på toan.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback