Fan då....

Samma visa som alltid när man blir sjuk. Jag blir så jävla rastlös av att ligga inne mer än två timmar. Så är jag inte yberbakis eller ybersjuk så brukar jag "skita it" och köra på som vanligt. Så den lilla febern som jag hade igår har ökat idag så nu mår jag sämre än sämst. Kom precis hem från julbord men kände redan där att nåt var på g. Alltid när jag har feber så ballar min kropp ur helt. Jag känner pulsen i hela kroppen, framför allt i huvudet. Inte så det gör ont men det pulserar och jag känner varje hjärtslag jättetydligt. Jag blir även helt yr, ligga och sitta går bra men att gå och stå så känner jag mig alldeles påverkad av nåt och helt snurrig i bollen. Hoppas det ger sig snart för jag hade andra planer än att ligga hemma i helgen. Har min första helt lediga helg på 5 veckor.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback