Emelies blandade nyårskarameller 2012.

Årets inköp: Måste vara min D.Brand jackan. Jag skulle vilja svara lilla katten som även hon köptes detta året. Men hon är mest en plåga, förutom när hon sover .

Årets bästa platta: Imagine Dragons – har ni inte hört dem, passa på att göra det!

 
 

Årets roligaste ord: ”Det är launche” Användes flitigast av min pappa, Pontus 50 år.

Årets mest druckna öl: Storstark Falcon, med tre isbitar i.

 
 

Årets mest självklara: Att min finaste vän äntligen gjort det enda självklara. Att flytta hem igen!

Årets bästa helg: Midsommarhelgen, helt klart. Jag fyllde år, jag festade med fina vänner och jag träffade fina personer <3 . Perfekt helg på många sätt!

Årets mest konsumerade mat: Piroger, thaimat, nudlar.

Årets bästa semester: Kreta, i september.

Årets duktigaste beslut: Komma på att jag blivit tjock och börjat med diet och träning igen.

 
 

Årets prestation: Pluggat 100% och jobbat minst 50 % varje månad hela håret. Hela sommaren hade jag 3 månader med schemalagt tid 60 h /vecka. Det var tufft! Tror jag hade 4 helt lediga dagar på de tre månaderna. Nu i jul jobbar jag julafton, juldagen, nyårsafton och nyårsdagen. Jag har bara varit ledig en vecka, den veckan jag åkte utomlands. Det tycker i alla fall jag är bra jobbat!

Årets värsta bakfylla: jämnt skägg, men tror jag har en vinnare då jag dejtade toalettstolen hela natten. Vaknade vid 10 och kräktes fram till 11. Grät mig till sömns med en örngott över ansiktet för att huvudet inte klarade solljus. Sen sov jag resten av den dagen.

 

Årets vanligaste träningsform: Löpning och ridning.

Årets mest konsumerade frukost: Kaffe eller te, sällan något annat än det.

.Höll du några av dina nyårslöften? Nej tyvärr inte. Är väldigt dåligt på sånt, så ska köra ”sluta röka” nästa år igen. Med bättre resultat.


 Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Lycka, ett lugn i kroppen,
 
4
 
 
 
 Vad spenderade du mest pengar på? Hästar helt klart, kläder, taxi, utekvällar.


 Vad önskar du att du gjort mer? Ta hand om mig själv, mitt hjärta, min hälsa.
 
 

 

 Vad önskar du att du gjort mindre? Känt oro och rädsla för saker och ting.
 Hur tillbringar du julen? Med familjen <3

 

 Favoritprogram på TV? Kollar sällan eller aldrig på tv. Men solsidan har jag sett, vissa så mycket bättre.

 Bästa boken du läste i år? 100 åringen som klev ut genom fönstret och försvann.
 
 

 Vad fick dig att må bra? Middagar med vänner, härliga utgångar och myskvällar.

 Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm varulven i twillight  med lite smör på. Dock är det tragiskt att han typ är yngre än min bror.
 
 
De bästa nya människorna du träffade? Träffat så otroligt många härliga personer detta år, vissa kommer jag fortsätta umgås med andra förblir fina minnen.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback