Avicii ft. Nicky Romero - I could be the one

Jag borde nog egentligen jobba som Dj eller något annat i musikbranschen. Jag föddes typ med ett par hörlurar i öronen och majoriteten av dygnets timmar spelas det musik någonstans ifrån. Jag kan sitta timtal på kvällarna och bara leta nya bra låtar, läsa låttexter, sjunga med eller bara dansa like a crazy person. En låt kan göra dig sjukt party pepp och du vill bara dansa och vara hög på livet. En annan låts text kan sätta ord på dina svartaste och sorgligaste känslor, som om de vore plockade direkt ur ditt eget hjärta. Nej musik är verkligen terapi för min själ. Oavsett om jag är glad eller ledsen. 
 
Aviciis senaste låt är riktigt jävla bra.  Lyssna lyssna lyssna!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback