Sommaren 2012

 
 
Sommaren har varit väldigt bra. Även om jag har jobbat i snitt 60 h/vecka och mesta tiden av dygnet sett ut såhär . Man kan både skratta och ploja med betalt och det har vi gjort kan jag säga!
 
Men jag har oxå hunnit ut till "mitt" fina landställe ett par gånger iaf.
 
Jag har umgåtts med familjen..
 
Och börjat få-tove-att-älska-hästar processen.. Vore det inte underbart om jag kan ha med min lilla äskling till stallet om några år ? :)
 
Jag har hunnit ätit glass....
 
Jag har hunnit klä upp mig och ha kul med vänner flertalet kvällar....
 
 
 
Jag har firat världens bästa pappa när han fyllt 50 år...
 
Jag har sett både Kapten röd, Norlie & Kkv och Takida spela live, och inte att förglömma en brud flasha brösten sittandes på en killes axlar. Det var en syn det med! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback