Jävligt mysko kväll.

Fick jordens snefylla i lördags. Totalt drack jag under kvällen : En rosa pantern (från bilden) och en cider hemma.
På royal drack jag 3 starköl. Och på Brasseriet drack jag en cider. Allt detta mellan kl 20- 02 på kvällen. Inte alls farligt med andra ord, jag i vanliga fall hade blivit lite lullig och små full. Vad som hände?

Kl halv 2 kände jag mig svartna-för-ögonen-full. Jag försökte stapla hemåt. Jag kommer ihåg att två killar skrek efter mig och frågade om de skulle hjälpa mig hem för de trodde jag skulle råka illa ut annars. Jag ignorerade dem och fortsatte själv hemåt. Väl hemma kräktes jag i stort sett konstant från kl 03 till kl 06. Sov till och från och kräktes sista gången 13 dagen efter. 
 
Gör om det ni på 5-6 öl? Jävligt otäckt att bli dyngpack när man knappt borde blivit alkoholpåverkad av det man drack :S.  Kände mig helt borta och drogpåverkad, och det blir man väl knappast på öl? Jävligt mysko var allting i alla fall. Man får väl se det positiva i det hela, att ha bulimi en dag kanske hjälpte min viktnedgång något...



Boven i dramat?



Blek och krullhårig..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback