Vilken jävla grejj!


Hade glömt Coca colan i frysen i eftermiddags så när jag tog ut dem för många timmar senare så var det mesta fryst. Men det såg ut att finnas till precis ett glas så jag tänkte jag skulle passa på o ta det. Öppnade korken och det började direkt rinna över skum sen säger det bara pang och sen är det cola... TAMEFAN ÖVERALLT!

Jag skojar inte när jag säger att det sköts cola ett par tre meter från mig. Hela jag, diskbänken, golvet, bord, stolar, fläkt, skåp, dörrar, ... RUBBET var nerstänkt med Coca cola.  (Det var ungefär som när jag skulle värma ett ägg i micron och hela skiten sprängs och luckan for upp) Jag torkade coca cola i en kvart.

Fan vilken grejj. Där stod jag som ett fån kan jag säga, helt dyngsyr och kladdig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback