Man har fan inget för att vara snäll .

Hittade en jordgubbsgubbe idag som sålde svenska jordgubbar (!) . Överambitiöst köpte jag två liter som jag trodde man skulle kunna pula i sig för att det är så jävla gott. Det gick såklart inte. Så det blev över en liter kvar.
Godhjärtad som man är gick jag hem och la den i kylen hos mamma o pappa eftersom jag vet att mamma älskar jordgubbar minst lika mycket som jag. Jag lämnade dom där iaf och skickade följande mess till mamma:

"Du har en liter svenska hemma."

Inget svar från mamma fick jag men snart ringde min lillebrors telefon. Följade konversation blev:

(Argt. som vanligt. ) "Du, jag har fått sms av Emelie som skulle till dig!"

Anton: Jaha ?

Mamma: Ja! , hon har lämnat sprit innan för dörren

Anton : Det vet jag inget om, men jag kan kolla.

............

Anton: Jordgubbar mamma, hon har lämnat jordgubbar! och dom är nog till dig!

Mamma : (asglad) JAHA?! Åh vad gott.



Man har fan inget för att vara snäll i vår familj. Och min mamma, hon ska då fan inte få några mer jordgubbar denna sommar, det är en sak som är säker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback