Min jäkla jobbvecka är snart över!

Pust! Skola måndag. Jobb tis-fre 6-14.30. Lör 7-17.30 och idag 7-13 och 16.30-21.30.
Men jag har gått ner 3.5 kg denna vecka, kan inte äta för jag mår illa och har ont i magen. Jag hoppas det är ångest och stress, malin tror att det är magkatarr. I vilket fall som helst låter vi tiden gå ett tag o hoppas att fler kilon ska rasa :P

Nästa vecka blir det praktik hela veckan. Ska ut på en friskola där alla vuxna blir tilltalade med efternamn. Så imorgon ska ms Linden testa på sitt yrke för första gången .Imorgon fyller lillebror år så då blir det middag med familjen. Måste också ut till min fina lilla häst imorn och sen ska jag ta honom på lördag också :)

Sen vet jag inte vad som händer. Löpträningar tis,ons,fre och sön. Ridträningar på torsdag.


Malin, the doctor doctor!

2011-03-15 // 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback