.

Igår blev en helt vanlig onsdag. Satt hela förmiddagen med en uppsats. Var iväg på två olika fika turer, en på stan och en på cafe norr . Sen blev det solning för att sen stå på gymmet en timme :)
Kvällen spenderares i soffan med datorn och fortsatt plugg .

Dagens plus var dock att skattedeklarationen kom igår. Först såg jag att det stod plus och inte minus och då pustade jag ut. Sen såg jag att det stod +6087 och då blev jag till och med ganska glad ;)


Idag blir det ungefär samma schema som igår, plugg nu fram till lunch, solning, gå förbi min handledare på skolan, förbi banken, träna på gymmet, sticka iväg på ridlektion, plugga en snabbis i soffan sen sooooova :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback