Aoouch!

Min kropp är inte vidare fresh idag. Efter alkoholförtäring igår är jag trött och har ont i huvudet. Vad gäller kroppen vet jag exakt nu vad jag har tränat i veckan. Mina tjocka små korvben springer jag ju på varje dag så dom får jag inte ont i förrutom knän och benhinnor om jag nötit för mycket.

Men biceps, triceps, axlar, bröst , vingar, rygg och arsel. = Aj, aj aj :P
Mina armar slutade jag lyfta igår, de får hänga fritt längs kroppen till de kurerat sig :P


67 dagar kvar. Bara bestämma sig om det är vassen eller på stranden man vill stå :)


» jess

Nu när du tränar och ska bli sådär snygg så glöm inte bort att vinka till oss andra som bosätter sig i vassen i sommar :)

2011-03-29 // 17:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback