JAG FICK JOBBET!!



Vilken vecka!
Chefen för jobbet jag sökte nyligen ringde mig nyss. Han presenterade sig och frågade hur det var med mig. Han lät så allvarlig så jag tänkte direkt att det var kört för min del.
MEN sen säger han "vi skulle vilja erbjuda dig 50 % tjänsten"
Jag blev både chockad och jätteglad, så han bara skrattade åt mig. För jag betedde mig som om han sagt att han skulle ge mig en miljon kronor och frågade vilket konto han ska sätta in pengar på.
Men, som han sa, jag sa och som jag är övertygad om:
Jag tror det kommer bli väldigt bra :)


Tänk att få det jobb och den lägenhet man längtat efter så länge. På en och samma vecka.
Jag är en blandning av hysterisk och euforisk.

Yey me, lyckos mig. Jag är TACKSAM !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback