Fredagkvällen.

Började hemma hos en killkompis med massa öl och fotboll. Kul match, det roliga var att vi faktiskt gissade på resultatet 3-1 och mål efter mål så stod det ju faktiskt 3-1 ett bra tag. Till det kom ett sista mål. Bra gissat även om det inte riktigt höll hela vägen.

Sen drog vi ut. Ett stort killgäng och lilla jag. Haha. Men fan vad kul det var. Det slog mig flera gånger under kvällen hur kul det är att festa med killar. Så jävla ösigt och härjigt och kul. Men kvällen gick och spriten började göra sitt . Dels blev det bråk med en kille. Varför? För han hade röda byxor på sig och då tror man tydligen man är något.

Påväg hem på efterfest hände ju en annan ganska mysko grejj. En pikebuss åker förbi och en av killarna skriker "Jävla snutjävel!" efter dom. Dom hade såklart fönstret nere så de hörde allting, varav de vänder polisbilen och kommer tillbaka till oss. Så där står vi 7 pers och får en redigt lång utskällning över vad man säger och hur man beter sig. Lagom kul mitt i natten när man antingen vill fortsätta supa eller bara gå hem och sova.

Efter de (äntligen!!) åkt frågade jag killen varför i han sa en sådan begåvad sak?
"Jag ville att de skulle spärra in mig. Jag ville ha böter och att det skulle stå på ett kvitto att jag hade kallat honom för jävla polisjävel"

"Är du seriös nu?"

"Japp"

Så så var det med det. Hade ändå en riktigt kul kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback