Bra dag.

Har fått otroligt mycket gjort. Gick upp redan vid 7. Mina sovvanor har varit hemska de senaste veckorna. Kommer inte säng förrän vid 1 på nätterna. Sen har jag varit uppe 7 eller 8 varje morgon de senste 2 veckorna. På det kan jag inte sova för jag är så sjukt speedad och stressad över allt som måste göras och fixas.

Var uppe 7 iaf imorse och började flytta saker redan klockan 8. Igår ringde nämligen min hyresvärd, och min gamla lägenhet är uthyrt från och med 1 juli. Skönt! Jag har alltså inte en enda dubbel hyra :D

Har sedan 7 imorse packat ihop och flyttat över hela köket och badrummet till nya lägenheten. Jag har hämtat den vita mediamöbeln som ska vara  sovrummet. Har varit i stockholm och köpt en ny mediamöbel till vardagsrummet. Satt ihop det och packat uppe tv och hemmabiosystemet.

Har även varit på möte på nya jobbet och skrivit på anställningspapper och dylikt.


Effektivt. Kan jag ta det lugnare imorgon. Jag fyller ju trots allt år då ;)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback