Ursäkta alla drabbade.. jag har varit en liten bitch..

Hahaha de senaste två tre dagarna har jag varit en riktig liten fitta. Att försöka sluta röka när man har pms är en väldigt dålig ide. Så jag sket i det. Nu tuffar och puffar jag som ett litet ånglok igen. Och tänka sig, humöret hängde med uppåt och jag är hyffsat harmonisk och glad :P


Annars då, sitter jag på jobbet och ska snart gå hemåt. Jobbar för mycket (på båda jobben) , fixar i lägenheten , tränar , försöker ha ett liv och njuta av sommaren. Därav dåligt med blogginlägg. Men det ska bli bättring på det. Såklart.



<3<3<3<3<3<3

2011-07-14 // 13:08:05

Kära Malin... Dig har jag ju inte ens varit bitchig mot:P Vi har ju inte ens hörts på några dagar, o tur är väl det. Iomed att du också är en bitch lär vi ha rykt ihop direkt ;)

2011-07-14 // 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback