Jesus lord.

Försov mig imorse. De ringde till mig strax efter jag skulle börjat. Hade nog råkat lägga mig på mobilen inatt för jag hörde inget av 3 alarm. Vilket är jävligt skumt. Upp for jag iaf ur sängen när jag såg att "dolt nummer" ringde mig på displayen.

Haha hade ju ingen aning om vad klockan var så jag hade skrikit "ÄR KLOCKAN 7??" i telefonen. Hon hade knappt hunnit svara innan jag hade kastat på luren (trevligt) och sprungit iväg mot jobbet. Blev utskrattad när jag kom dit sönderstressad och sjukt speedad 10 minuter senare. hehe.

Hatar att försova mig. Som tur var hade jag ilona hos mina föräldrar inatt. Men Bhn hade jag satt fel och ingen mat hade jag med mig till jobbet. :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback