Am I?

Quote,words,bitch,karma,bw,funny-5eec425054f43f1eaf8a864c230de99a_h_large

 

Man kan ju faktiskt fundera ibland. Detta har varit en riktig saker går fan bara sönder vecka. Först bilen, iofs inte min leda och värk. Men att lämna in bilen på verkstad påverkar ju ändå i slutändan hur mycket vi har råd att slösa på kul saker. Next up mobilen för 6000 kr, helt jävla fantastiskt att ingen av de där jävla idioterna på tre verkar veta hur man fixar det heller. Min smartphone= för smart för de anställda till och med!

Det är verkligen jättebra att äga en sådan smart telefon men imorn ska jag kasta in den på tre, säga åt dom att de kan ringa mig när den är lagad och skicka räkningen sedan.

 

Sist av allt la kaffemaskinen för 2000 av. Då började jag gråta hysteriskt. Man ska fan inte ha fina saker, det är bara skit och elände med det ändå. Satt och fundera på när någon av de två teveapparaterna hemma skulle rasa ner från väggen. Tror ni inte kaffemaskinen hoppar igång igen då? Duktiga fina kaffemaskin, jag visste väl att iaf jag och han kom överens :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback