Tis.

Usch det är så jävla pissjobbigt att va sjuk. Igår var jag helt färdig när jag kom hem, lagade mat, diskade och städade iording sen råkade jag  däcka på min man i soffan. Han berättade för mig att jag hade börjat snarka som en idiot så då hade han blivit rädd att jag skulle dregla på honom så då hade han väckt mig :P haha, men så söt är han för han väckte mig genom att massera min fötter , vader och ben, vilket är bland det bästa jag vet.

Imorse när jag vaknade hade jag 39 graders feber, förskyln, fortf ont i magen och så sprängande huvudvärk att jag ville gråta när jag tände lampan. De flesta symtom går bra, för de går att knarka bort med ipren och nässpray men just när man är på g till migrän. Ja, då ger jag upp. Har legat och sovit till och från hela dagen. ska på sin höjd rasta hunden , om hon är snäll ;)

Nä men den där underbara lilla varelsen har visserligen snarkat mig i örat 711 ggr idag , men annars har hon legat bredvid mig och sovit och myst. :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback