En kväll bara för mig själv.

Så jävla mycket som händer hela tiden .ska hela eftermiddagen/kvällen i soffan eller i sängen. Blir helt slut i kroppen av all stress hela tiden. Jobbar 6-14.30 hela veckan och är borta mellan 5 och 3 ungefär. Igår stack vi iväg direkt och storhandlade, lämnade in bilen på verkstad och tränade = sent!

Imorgon ska vi iväg på middag, på torsdag är det hela kvällen stall, fredag lika så, lördag blir det antagligen fest , om marcus jobbar helg vill säga , annars är jag nog hellre hemma kanske, och på söndag är det middag borta igen. Men idag , idag är det ingenting och det känns så skönt!


Har ju lyckats skada mig i ryggen oxå :(, gjorde en jätte otäck vridning i ryggen igår. Vi satt och kollade på nån ny exorsist film som släppts. Jag är ju livrädd, men brukar gömma mig bakom marcus rygg. Men precis när det var som läskigast ringde hans mamma och han stack iväg till köket och prata telefon istället. Kvar satt jag som ett spöke i soffan . Försöker skrika på marcus att han måste stänga av. Precis när han kommer in i vardagsrummet , kommer en jävligt äckllig sen så jag vrider till ryggen och kastar mig efter kontrollen. Aj! För jävla löjligt att göra illa sig till en film i en soffa, men jo nog fan gör ryggen jävligt ont.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback