Städade killar, eller ?

Igår var jag utkastad från mitt hem. Ett gäng grabbar skulle ha poker och wiskykväll hemma hos oss så jag åkte hem på film och myskväll hos Jess. Vi köpte massa chips, läsk och godis och kollade på en skitbra film three days later




Åkte hem strax efter 12. Då hade grabbarna dragit vidare på krogen och jag var välkommen hem ;) , och det var så fint hemma. Man kunde knappt trott de varit där, det enda var några ölflaskor på matsalsbordet. Jag somnade och vaknade nån timme senare av att marcus kom hem, då var alltså alla pojkar påväg eller redan hemma klockan halv 2 på natten. Jäklar vad mogna och duktiga de där boysen är hann jag tänka innan fyllot rasade in i sovrummet. Han stank sprit och rasade rakt ner i sängen på mig. Jag kved att jag inte kunde andas. Han mumlade 2 saker om och om igen " jag älskar dig " och "jag är så jävla hungrig, jag har inte ätit" .

Ut försvann han sedan i köket, gjorde smörgåsar och yoghurt och gud vet vad. Usch vad illa jag mådde, sprit och matlukten mitt i natten fick det att vända sig i magen. Och man kan ju inte skälla på en stackars hugrig karl. Snart var han tillbaks i sovrummet igen, håller på och fixar och trixar med sitt täcke i sängen så han ramlar rakt ner på golvet. Inget händer. Gubben har somnat. Och där fick han ligga . haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback