Mysig helg.

Har haft en jättemysig helg.. Igår väckte i och för sig marcus mig klockan 7 på morgonen, då var jag mindre glad. Åkte iväg till hästen i ärla. Kallt så in åt helvete var det och allt vatten i stallet var fryst. Skulle vara snäll mot min lilla häst och ställde en hink med vatten i boxen han kunde dricka innan vi red. Tänkte hänga upp den senare men tror ni inte hästjäveln sparkar på hinken på två sekunder och blöter ner hela boxen. Skithäst! Där får man för man tycker att "ingenting kan hända" på två sekunder.

kom hem sent på eftermiddagen, jättehungrig. Kliver jag in i ett kliniskt städat hem som doftade blommor. Då har karln hemma tom skurat golven. :D Maten var på spisen och andreas och sandra påväg. Hade en jättemysig kväll med god mat och bra film .

Idag började vi med att sjunga falskt för lillkluddet. Hon fyller 2 år idag och tyckte det var skitkul när vi sjöng och hurrade för henne.  Svansen gick på högvarv. haha :P

Vi åkte iväg till en möbeloutlet med andreas och sandra på förmiddagen. Vi hittade massor av schyssta grejjer. Vad gör vi sen när vi inte har nått nytt att köpa till vårat hem ? Börja om kanske.....

Eftermiddagen har vi haft folk som firat lilllåddan, massor av fina saker och hundgodis har hon fått. I cetrum har hon varit hela dan, och vem älskar inte det mer än lilla ilona ? :) 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback