Jävlar i helvete.

Fulla som sprutor var vi hela kvällen igår. Malin pulade i mig en efter en  seaman shots och efter det gick det ju bara utför. Vi hittade dessutom en bunt sedlar som någon tappat på krogen så gratis dricka blev det med. Lucky!

Fick en sjukt stark drink av en bartender. Vi bad om en Pigelindrink, han börjar fixa och grejja och tar fram mjölk(?) . Malin skrek åt han och vände sig mot mig "fan, inte mjölk, jag är ju laktosintolerant"
Vände sig mot killen igen och sa "Fruktigt , INGEN MJÖLK!" varpå killen nog stoppade i allt fruktigt som gick att hitta bland flaskorna. Starkt var det.

Nu har jag satt på joggingskorna och myskläderna. Ska ta hunden och gå en långpromenad med mamma.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback