Jävla flax man har.

Ilonas 2 årsdag börjar närma sig. (20 feb). Vi hade sagt att tills dess måste vi ha köpt en bilbur till henne. Problemet har varit att jag vill inte köpa en billig skitbur eftersom den kommer göra mer skada än nytta om det skulle hända nått. Den som vi siktat in oss på kostar 4800 kr,en enkelbur av märket MIM (säkerhetstestade burar) och vilken månad har man så mycket pengar över att 5000 kr bara kan läggas undan utan vidare. Man har dragit sig lite, eftersom dom är så jävla dyra!

Men idag var det alltså dags att beställa en så jag åkte iväg till ford och beställde en enkelbur strl xl. Och vad säger inte killen i kassan. Ett annat par hade beställt en exakt likadan som de inte hade hämtat ut, kvar låg buren på deras lager och de vill bli av med den. Jag fick köpa den för 2500 kr om jag ville. En sprojlans Mim bur för 2500 kr. Jag tog den direkt!

Bortskämda fina lilla hund, men från och med idag kan hon ju få åka hur mycket bil hon vill :)




Lillkluddets 2års present.


» jess

Tilda och jag är jätteavundsjuka! Fan vad bra att det blev en bur i alla fall :)

2011-02-02 // 22:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback