Arbetsmyror.

Sådär då. Då var man nyss hemkommen från jobb även denna dag. Lite tråkigt att jobba på en lördag, Men det var två roliga brudar jag jobbade med så dagen gick på snabbt :) . Haha mitt lilla järngäng patienter tyckte synd om mig och tyckte det var så tråkigt att jag jobbade på en lördag. Stackars lilla mig som aldrig får vara ledig. Hehe jag förklarade för dom att ett studielån gör en inte till miljonär direkt.
Vad vi också gör är att vi drar in en jävla massa pengar. Vi har 60 laxar i vår lilla laxask denna månad.

Nog har vi blivit två små arbetsmyror, men det är kul att kunna peka och köpa vad fasen man vill :)



Ikväll ska vi iväg på födelsEdags middag och efter det blir det mello kväll hemma hos Jess och Kitan :) Så nu är det dax att sätta igång dusch och makeover fabriken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback