Dagens röv går till.....



Dom som jobbar på mobilize som är helt efterblivna. De sa till mig ena dagen att alla får drulleförsäkring om man köper deras mobiltelefoner. När jag kom tillbaka med trasig mobil säger de att det gäller alla utom 3. Min mobil hade även skickats till mig och inte lämnats över disk så då gäller inte heller försäkringen, oavsett om man har 3 eller ej. Hur det då kan bli kundens fel att mobilen är slut och måste skickas via posten är för mig rätt ofattbart.

Att killen bakom disken säger att han faktsikt hade sålt en likadan mobil över disk häromdagarna , med 3 abonemang o att då försäkringen hade gällt (i och med att den såldes över disk) gjorde mig GANSKA upprörd.


Bredbandsbolaget är också ett par riktiga jävla fittor. På varje räkning lägger de alltid på lite olika summor. Och varje gång ursäktar de sig med att det är datorerna som gör saker automatiskt och att det ska rättas till. Yeah right, det är ju tur för deras skull att de sitter bindningstid på 75 år när man bli kund hos dom (Jävla fittor!!) för jag tänker dra första dagen jag kan !


För övrigt kunde livet också varit bättre med tanke på att jag är magsjuk och har en stor uppsats att lämna in, dagen innan jul. Så ja, man kanske borde passa på att skicka en kärlekshälsning även till mina lärare <3.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback