Vit månad!

Inte något alkoholrelaterat utan snarare mat. Även om man kanske borde ta det lite lugnt med spriten också...
Hehe i helgen var det bråk och tjaffs. En bröt handen. En annan tappade bort sin pojkväns kredkort. Jag blev kanonfull, rasade över ett bord. I samma sekund insåg jag hur pinsamt full jag var. Så jag trampade hemåt. Direkt.


Nej men jag har satt nolltolerans med mig själv till jag börjar jobbet igen den 19 sep. Så det blir ingen läsk, inga chips, inget godis, o inge massa skitmat för min del. Efter det får vi se.


Istället för att bygga upp kroppen med massa skit. Kan man bygga upp den till något fint på gymmet ;)

Denna rumpan skulle man ju inte tacka nej till, den är antaligen inte byggd på chips :)




» jess

Hihi ja usch ja, kreditkortet dök fasen inte upp. Kan inte skylla på fylla heller eftersom jag bara hann betala inträde. Kristian tog det bra dock, undrar om en annan hade varit lika snäll :P

2011-08-16 // 15:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback