Vi förtjänar att bli lyckliga .

Jag låg på sängen, du var bredvid mig
Vissa saker är lätta att ta för givet
Speciellt det man har eller människor man älskar
och det som är bra i livet
Det är lätt att man glömmer varandra, det är lätt att man drömmer om annat
Såna stunder man tvivlar och allting känns skit
är det lätt att man glömmer och stanna och tänka efter
Frågor och svar, finns det någonting kvar, alla dåliga dar
Känns det rätt vi två det vi har är
blir det någonsin bra, brinner lågan för svagt
Vi har nått en punkt där man antingen satsar allt eller bryter helt
Men jag ger inte upp det vi har, du och jag
det vi byggt ihop det betyder mer
Det vi har tillsammans det är allt jag vet
Alla gånger vi lovat oss aldrig mer
Alla packade väskor, löften, förlåt, alla bråk, alla kalla spel
Alla dörrar vi slängt igen, allting bra som för stunden känns längesen
Alla gånger vi lovat varandra att vi drar
aldrig någonsin mer kommer hem igen

Men väntar du på mig
Så väntar jag på dig






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback