Vad gör vi ? Nu kör vi!


Skithund lyckligt ovetandes att vi ska köra 5an i spåret nu när som . Jag själv tampas med ett par gymolyckor från veckan, har haft lite otur två dagar nu. Ena dagen klämde jag armen i en magmaskin, "Ajsch!" flinade jag och körde på första setet. I tredje setet klämde jag till armen på samma sätt men mycket hårdare, så har ett väldigt vackert blåmärke på armen.

Igår hängde jag mig i ett par stänger och skulle köra dips med min egen vikt. Mina armar är för svaga för min vikt, eller så väger jag för mycket för att orka med så i tredje setet ramlade jag ner och landade på ett trappsteg med smalbenet först. HELVETE vad ont det gjorde, att landa med hela sin vikt på en liten bit på smalbenet var inte skönt. Jag fick halta hem från gymmet igår och med ett vackert blåmärke även där som resultat . Klantigt men är väl sånt som händer.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback