Däckad bebis.

Jag hade lite ångest när jag kom hem imorse, för jag sov ingenting fredagnatten, brukar inte kunna sova när jag jobbat natt och hade precis tackat ja till ytterliggare en . Men jag däckade som en gris vid 7 och vaknade inte förrän kl 14. Bra Emelie!

Det behövde verkligen jag, för ikväll blir det jobb 21-07, sen är det skola 9-12. Sen är det hästen mellan 13-16. Pissjobbigt men så får det bli, någon som har nått uppåttjack till mig kanske?

Hur natten gick då? När vi kom dit lämnade de fram en lista på alla som var sjuka,vilket var fler än hälften. Om vi torkat en enda spya inatt? Inte en enda. Det enda tråkiga var att vi var två inlåsta personer på en mans jobb, som vanligtvis brukar vara skitlungt så vi kollade på varenda film på 5an igår. Där satt vi o pimpla kaffe och ömmande rövar av allt sittande.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback