April april ;)

Usch, idag har vi flyttat både mina grejjer OCH min systers grejjer. Vi flyttar på samma helg, bra tajmat va? Inte nog med att det är tråkigt att flytta, det är tungt, mycket o bära, armarna svider och man kollar sig omkring på allt som är kvar att bära . :(

Var tvungen att dra iväg ett kedjesms där det stod att jag hade ramlat i trappen ( i o med flytten) och sitter på akuten med en antagligen bruten fot. Haha fick några hysteriska sms och telefonsamtal. Men en man aldrig lyckas lura som alltid har koll på april och maj datum är ruggugglan malin. Hoppas jag ligger på akuten nått år så hon kan skämmas den där ;)

Nu blir det stan, systemet och en sväng på gymmet. Sen fortsätter jag i lägenheten :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback