Ofrivilligt besudlad.

Igår hände en rätt äcklig grejj. Det satt fast en fästing på röven. Jag hittade den strax innan vi skulle lägga oss och bad marcus kolla vad det var. Efter att snabbt tittat på den säger han


"Men nej nej älskling, det där är bara en död spindel. Du måste ha satt dig på den, dödat den och kladdat in den på rumpan"

"Va?!" nästan skriker jag och hoppar upp och ner och försöker få bort den döda spindeln.

Det var såklart inte en mosad spindel utan en fästing.Som jag trodde från början och som marcus fick plocka bort. Usch gillar inte alls fästingar, dom är så äckliga o läskiga. Min dumma kille tyckte bara det var kul att jag blivit våldtagen av en fästing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback