Min tur.

Jag hade faktiskt funderat på det ett tag nu.  Om jag för en gångs skull kunde slippa undan men idag träffade jag honom. Han pratade i en kvart, om tandläkare, sina katter , vad han brukar göra på eftermiddagarna och upprepande fråga om Ilona var farlig.

Vad är det med mig och hemska grannar? Är jag dömd att leva ett liv där man ständigt smyger i trappen eller ursäktar sig och springer så fort man ser denne människa.

Nu har jag tyvärr lärt känna en hel drös av dem , killen som Alltid skickar elaka klagolappar till alla om det mesta, en utvecklingsstörd kille som hade problem med sprit och att han alltid tog in min katt inne hos sig. Killarna som alltid erbjöd en knark, killen som sprangrunt och berättade för mig att han skulle mörda min pojkvän, folk som solar nakna i trädgården, grannar som stjäl saker av dig, tanten som alltid plingade på varje morgon för att prata, paret som alltid slogs, jag är så jävla trött på alla dessa människor.

Men gud eller nån idiot fnissar säkert högt åt mig där uppe i himlen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback