.

Usch kände mig som en nedslagen fet gris igår eftermiddag. En hel helg med alkohol, skräpmat och noll träning. Tog en dusch och satte på mig löpskorna och sprang hela vägen hem till mamma o pappa. De har precis kommit hem ifrån en vecka i turkland. Så vi åt tillsammans och tittade på bilder från resan.

De verkade haft det bra för hittade min pappa dansandes magdans med tre olika kvinnor, en bild där mamma jagar en turk som hade tagit hennes handväska,  min lillebror dansandes magdans, en turk runt min mammas hals och sett 17 olika hemlösa katter på bild.

Med måndag idag kör vi igång exakt samma träningsschema som förra veckan och idag ska jag springa. Av mig varenda jävla kalori jag stoppa i mig i helgen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback