.

Söndag igen. Idag har vi bara legat i soffan och myst. Vi har kollat på tredje filmen tvillight och ironman 2. Samtidigt tvättar vi och nu inväntar vi svärmor.

Igår var vi ute på krogen och härjade, en jävligt trevlig kväll blev det. Men det var inte direkt parens kväll igår. Av 5 par var det tjurigt och tjaffsigt i majoriteten av dom. Bland annat jag och min karl. Vakten var på mig och marcus hela kvällen och det slutade med att en full marcus försöker storma garderoben, knuffar tjejen innanför och kastar sig efter jackan. Vakten kommer och det slutar med att jag som bara stod bredvid får bänkskivshelvetet på armen. Den gör jävligt ont idag :(

Fast när jag kom hem var jag inte sur längre, hittade min man liggandes i soffan. Försökte få med honom till sängen men gick inge vidare. Så jag tog täcke och kudde och bäddade ner mig bredvid honom istället. Det gulliga var imorse när han väcker mig kl 7 o frågar vafan vi gör i vardagsrummet. :P


Såhär låg han när jag kom hem <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback