Smart.

Vet inte riktigt hur länge jag har missat den här grejjen. Vet att det har funnits i sthlm ett tag iaf. Men att eskilstuna kan leverera hemkörda varor från affären är ju helt lysande. Jag grät glädjetårar när första hemkörningspizzabilen började köra i stan och det här är ju faktiskt ännu bättre.

Slippa krångla, slösa tid, plocka, packa och bära kassar. Ska testa på det där tre gånger, nästa gång jag är bakfull, nästa gång jag är sjuk och nästa gång vi ska storhandla. Sen ska vi se om det blir en standardgrejj.

Fick nyss mess av jess  :
"Sådär levererat och klart :) han var ganska söt med glasögon och lite nördig. Ingen hunk men han bar upp allt för trappan :)"

:P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback