Race

Jag körde race idag. En kompis har precis tagit motorcykelkörkort. Vi skulle flytta motorcykeln från ett ställe till ett annat 2 mil bort. Jag var alltså den där andra personen som behövdes för att flytta bilen från det första till andra stället.

Vi hade alltså en jävligt rapp motorcykel VS en sur gammal kombiopel.


Sagt och gjort, jag skulle få några minuters försprång och kastade mig iväg. Han sket i försprånget och körde om mig redan efter 100 meter :P , jag tjura ihop och gav mig fan på att vinna.

Jesus vad en bil kan kränga, vad är det för lådor man gjorde på 90 talet. Men skruttbilen kämpade på sitt bästa och vi kom bara knappt minut efter. Helt okej resultat ändå om man tänker på att jag ändå försökte race på en gris mot en gallopphäst.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback