Mysig kväll med familjen.

Haft en jättemysig kväll med familjen - bror ikväll. Vi satt i köket och pratade en massa. Och ÅT. Min mamma kan verkligen äta alltså. På tre timmar hann hon 1 äta middag. 2 dricka te med sorbeglass 3 fortsätta med sitt tedrickande och tagit fram mörk choklad. Sorbe är ju inte så farligt onyttigt, och inte mörk choklad heller menade hon på. Men konstant matande av saker är det väl klart man bli tjock, jesus :D

Min pappa är ju rätt rolig för den delen med. Han försöker ha rollen som den roliga coola pappan. Inte alltid lyckas han 100 procentigt. Som mamma som berättade att hon skulle operera axeln, frågade jag såklart varför hon skulle göra det. Då säger han :

"Hon ska bli handbollsproffs i guif. Högern är perfekt men nu ska de fixa till vänstern. Och magen såklart !"


Eller när han ska klappa Ilona som ligger nedanför hans fötter men ångrar sig i luften. Varpå han säger med mesig bebisröst
"Nejmen lilltuss väckte jag dig när du sover... det var ju inte alls meningen att vara otrevlig.. gud förlåt"



Mamma skickade iväg pappa till affären med 2 sidors inköpslista. Pappa sa hejdå och gick ut i hallen, satte på skorna och ställde sig i köksdörrposten

"Vänta vänta lyssna här..... Far far, mor ror.. ha ha ha..... far far mor skor. Vad kan man mer rimma på?"




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback