Grabbigt.

Sebbe var här igår och vi kollade på film. Och varje gång hamnar vi i en situation med två killar mot en tjej. Allt jag föreslår fnissas bort. Det de två vill titta på är våld, blod, action, nakna brudar, explosioner, mord, vampyrer, splatterfilmer.

De senaste filmerna vi sett är 1 : The A team

http://alabi.blogg.se/images/2010/first-official-pic-of-the-a-team-arrives-00-800-75_100524470.jpg




Och 2 : The expendables


http://tjockiszmul.blogg.se/images/2010/the-expendables-cover-01_104395414.jpg


Det är MISÄR att vara tjej och gilla romantisa komedifilmer och alltid hamna på samma genre film. Igår satte dom på machete. Den var om möjligt ännu sämre än de tidigare två. 5 minuter in var det mer action än jag brukar se på 3 år så jag mulna ihop, sa "jag hatar våldsfilmer" gick därifrån och drog till gymmet 2 timmar.


Hann med :
10 min Crosstrainer
10 min Rodd
10 min trampmaskin

Sen körde jag armar, axlar, mage och arsel :)



När jag kom hem fick jag hjälpa till att välja film (lycka!) så vi såg How to train your dragon och HD versionen av Beauty and the beast. Drakfilmen var hur bra som helst!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback