emelie och marcus helg

Riktigt typisk emelie o marcus helg det här :-P har satt ner arslet för första gången på 60 h. Förrutom 8 h sammanlagd sömn på två nätter. Sen i fredags hAr vi : Lunchat o haft en shoppingdag på stan. Städat lämnat hund o haft inflyttningsfest Igår hade jag dressyrträning hela fm sen var vi barnvakt åt tove, åt på maxo gick o shoppapå tuNAa park, spelade minigolf :-) på kvällen hade jag o marcus dejt o vi avslutade med en film i soffan Idag hade jag hoppträningar till 11. Sen har vi städat ur bilen o bytt däck. Verkligen behövligt. Inte alla som har en stekspade i bakrutan, ombyte för en vecka. Silvertejp. Allt fanns i den där jävla bilen :-P , vi har även veckohandlat, tränat, ätit hos svärmor o nu har vi filmkväll med kompisar. Jag somnar snart för min hosta har hållt mig vaken på nätterna, har inte kunnat somna o har sedan vaknat 2-3 ggr varje natt hela veckan :-(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback