Äntligen hemma.

Har haft skolfix hela förmiddagen. Vid lunch mötte jag upp Jessica vid badhuset, vi simmade 40 längder och degade i relaxen. Helt underbart var det, hela kroppen (och huvudet)  tvärdog i bubbelbadet. Snacka om total avslappning. Haha påtal om det så var det en kvinna bredvid oss i bubbelbadet som verkade ha det LITE VÄL skönt som jessica uttryckte sig. ICSH det var inte så frächt men det sket vi i för vi hade det så bra ändå :P

Vi tog en fika på stan innan jag drog hem. Bytte om och drog iväg till gymmet där jag sprang dagens löppass. 20 löpning, 2 gång , 10 löpning och 2 gång. Tror bubbelbadet gjorde susen för kroppen för fan vad jag sprang. Inga trötta, stela, ömma muskler utan kunde springa på obehindrat. Gillas! :D



Nu blir det kvällsmys med stans finaste hårboll Ludde kludde




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback