Min konstiga karl

Nu har jag skitigt i att blogga en massa igen. men jag hinner inte. Jag jobbar jämt, eller är i stallet. Annars är det helg och då ska det göras en massa saker. Kan berätta om en sak vi gjorde i helgen. Vi var hemma hos Jessica och Kristian och kollade på den superromantiska "Dear Jon" . Det är författaren som gjort the notebook och a walk to remember. Då fattar alla vad Dear Jon handlar om.

I alla fall så gick killarna in för att himla med ögonen. Eller Kristian var ganska snäll men Marcus pratade konstant om hur bögigt det var, hur overkligt det var. Att skådisarna inte kunde spela. Att hunkskådisen såg utvecklingsskadad ut. Att den var långtråkig,

Halvvägs in i filmen dör hunkkillen pappa på sjukhuset. Avskedsscen där Jon läser ett brev till sin pappa om hur hanb känner för honom . DÅ börjar marcus att gråta , FÖR att det var fint. Vi andra satt som fån, jävla mupp :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback