,

Har nyligen kommit hem efter en heldag på stan. Hade en del att fixa med och det är nu skönt att fått det gjort. Hälsade på pappa på jobbet också eftersom jag behövde skriva ut ett par papper . Min pappa, kontorsgubben som alltid är ansluten till en telefon hade inte tid med mig så jag fick mingla runt bland hans kollegor. Fick jättemycket beröm över min lilla hund som pappa hade haft på jobbet i förra veckan  när jag jobbade. Alla hade gillar henne jättemycket, hon hade struttat runt och hälsat och pussat på allihopa. Sedan hade hon lunkat tillbaka och lagt sig på pappas fötter och sovit resten av dagen. Hon är cool min lilla brud :)

Idag blir det städning och ridning. David skulle komma förbi en stund vid 4 . Ska fixa fint här hemma för imorn blir det jobb hela dagen. Och sen är det helg :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback