Vårt första gräl

Eller ja hehe det närmsta till gräl vi har kommit. Vi båda är verkligen musiknördar, mycket av musiken vi lyssnar på gillar båda två men vi båda försöker pracka på den andre sin egen musiksmak eller försöker låta "sin egen" playlist spelas på kvällarna.  Igår hade jag en låt som jag verkligen trodde han skulle gilla så jag satte igång låten och sa

"kom och lyssna, den här är jätte bra!"
Vi lyssnade 20 sekunder på introt när han snabbt som ögat pluggar in sin ipod i datorn och sätter igång sin egen playlist.

"Men?"
"Den här är bra, jag är 100 procent säker på att du kommer gilla den "
Han satte på låten och tittade på mig. Jag rörde inte en min.
"Du körde över mig och min fina låt" sa jag stött.

Han började dansa hysteriskt, och hoppa runt och tjoar likt en aerobics instruktör "skaka rumpa, skaka bröst" "skaka rumpa, skaka bröst"
"funkar inte det gnid er mot killen, gniiiiid" han härmar alltså mig på dansgolvet. Eller han gör väl narr av tjejer i allmänhet.

Efter att lekt sur halva tiden in på hans dans ligger jag dubbelvikt på golvet av skratt och kippar efter andan.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Låten tyckte jag såklart var skitbra men det kunde jag ju inte erkänna då så när vi ligger och ska sova säger jag.

"du, jag måste fråga en sak. Men du får inte säga nått drygt eller börja skratta . OK?"
"Aha ?"
"Du vet den där låten vi lyssnade på förut.... vad hette den ?"
Asgarv följt av "du är så jävla dålig vet du det?"
Sen började vi båda gapskratta .


här är låten





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback