Owl City "The Technicolor Phase" (Almost Alice)


(från skivan Almost Alice med alla låtar från filmen)



I am the green in the grass that bends back
from underneath your feet.
And I am the blue in your back alley view
where the horizon and the rooftops meet.

If you cut me I suppose I would bleed the colors
of the evening stars.
You can go anywhere you wish cause I'll be there, wherever you are.
wherever you are



» K

Jod¨å, helt okej! =D Inte så mysig kanske eftersom jag var själv men lugn och skön =)

2010-02-15 // 19:54:16
» K

haha ja, på de rätta ställena ja ;)

2010-02-15 // 22:14:27
» K

oj, nu kommenterade jag fel =P haha



precis, håller med! Köpte ingen hämtmat men var och handlade hem lite annat gott =P

2010-02-15 // 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback